La Fundació

La Residència la Vall es troba situada a Sant Llorenç de Morunys, un dels municipis que juntament amb la Coma i la Pedra i Guixers conformen la Vall de Lord, un entorn privilegiat on es pot gaudir de la natura a l’extrem nord del Solsonès, entre el Berguedà i l’Alt Urgell i el naixement del riu Cardener, al peu de la serra del Port del Comte.

Som una fundació privada sense ànim de lucre, regida per un patronat, i titular de la Residència per a persones grans que treballa des de l’any 1992.

El nostre principal objectiu és aconseguir el benestar i qualitat de vida dels nostres usuaris a través d’un equip assistencial altament qualificat. Disposem dels recursos humans i tècnics necessaris per garantir l’atenció integral i personalitzada a totes les persones residents en un entorn agradable i familiar.

La nostra residència disposa de 40 places concertades amb als Serveis Socials de la Generalitat de Catalunya i de 9 places privades.

Vols col.laborar amb la Fundació? Fes-te voluntari, participa en les activitats

Fes-te voluntari »